понедельник, 3 сентября 2012 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, вміти захистити свою роботу). Ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання, з яким вони можуть впроратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель. Також не слід забувати обдарованих учнів - вони можуть працювати із завданнями повишенної складності. Модуль був дуже насиченим,  для себе я відкрила багато нових методів по впровадженню диференційованого навчання для учні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий